Toen ik er heen ging dacht ik dat ik het na een paar uur wel zou hebben gezien, het tegendeel bleek waar. Het was zo relaxed!! Zo werd ik me bewust dat dit een ander soort festival was dan de beelden in mijn hoofd. Het was super leuk!
Toen ik er heen ging dacht ik dat ik het na een paar uur wel zou hebben gezien, het tegendeel bleek waar. Het was zo relaxed!! Zo werd ik me bewust dat dit een ander soort festival was dan de beelden in mijn hoofd. Het was super leuk!
In alle veiligheid, een prettige verbinding met mezelf en de groep mensen mogen ervaren. Hoogtepunt: bewust voelen van alle sensaties in mijn lichaam zowel tijdens de stembevrijding als ook de ademreis.
Ik ben al de hele dag aan het nagenieten van deze prachtige avond. Mijn hart ging mijlenver open en straalt nog door elke vezel van mijn lichaam.
Zó knap hoe Eloi de brug heeft geslagen tussen eigen liedjes en mantra’s zingen: van intens luisteren naar zelf zingen, van échte verbinding naar pure vreugde. Super authentiek, met een stem die diep raakt en een gitaarspel met een heel mooi gelaagd geluid.
Een groot compliment ook aan het team: het was een warm welkom, een fijne sfeer, een prachtige locatie en fijne mensen. De organisatie was super, met duidelijke communicatie en een mooie inleiding. Het verbindingsmoment met oefeningen was ook heel bijzonder. Grote dank voor deze speciale avond 🙏🏻
Het was echt heel erg fijn. Ik ben alleen gegaan, wat in eerste instantie best spannend was, maar zoals mijn opa altijd zei: “je komt altijd wel weer je mensen tegen”. En daar heeft ‘ie weer gelijk in gehad. Veel gevoeld, en die nacht ook wonderbaarlijk goed geslapen. Tot gauw, Let’s Start A Fire!
Het was een prachtige, warme, verbonden, magische, liefdevolle avond!
Vrijdagavond playfight. De opbouw van de avond was erg fijn. Ik voelde me direct welkom door een ongedwongen sfeer. Ik heb echt weer iets nieuws kunnen ervaren.. in handelingen alsook in mijn beleving en gevoel. Zowel door mijn eigen Playfight als door te kijken naar anderen. I’ll be back 😍 for more.